Keep it simple

Jeg er total fan af - Keep it simlpe. Netop det enkle, sætter fokus på det, der er vigtigt – også selvom der er mange elementer i spil.

Det kan oftest være meget svært, at se objektivt på sin egen virksomhed - og om tingene spiller sammen når det handler om, at få den populære røde tråd i sit markedsføringsmateriale. Men det er et must, for at sige det på godt dansk. Når tingene hænger sammen giver det ro, mening og troværdighed ... Og dét kan jeg næppe tro, der er nogen virksomhed, der ikke ønsker. 

I eksemplerne her på siden, har jeg i samarbejde med kunden, ensartet det designmæssige udtryk, gennem al materiale.

Bay Art, Kunsthåndværk


Logo · Hjemmeside · Kort · Facadeskilt

Æstetik og enkelhed har været omdrejningsordene i processen med at designe markedsføringsmateriale til Bay Art. Dorte Bay, som oprindeligt er uddannet keramiker, har de seneste år, koncentreret sig om smykkedesign. Nu har hun åbnet en ny butik i Lemvig, og i den forbindelse stod hun for, at skulle bruge grafisk hjælp. Det var uden tvivl en fantastisk process, lige fra navngivning til hjemmeside - og det hele blev færdiggjort på kun 3 uger.

Tidløst og æstetisk.

Pia Stærmose, Forfatter


Bog · Visitkort · Hjemmeside

Udgangspunktet i Pia Stærmoses designlinje, opstod ganske utraditionelt. Bogen FJORD, som Pia udgav i 2016, designede jeg forsiden til. Denne forside har jeg efterfølgende brugt som linje til hendes hjemmeside og visitkort. 

Anderledes og genkendeligt.

Melaine Christensen, Kunstner


Katalog · Postkort · Visitkort

Melaine har to gange fået lavet kataloger, visitkort og postkort i tusindvis. Hun bruger dem på udstillinger hvor kataloger og postkort går som varmt brød. De er med til at eksponere hendes kunst, og udgifterne til materialet dækkes ved salg.

En succes, der nemt betaler sig hjem.

Universal Knitwears, Producent


Hjemmeside · Kataloger · Logo · Visitkort · Annoncer · Facadebannere · Lysskilte

Under varme himmelstrøg, nærmere betegnet i Indien, har man hos Universal Knitwears stor succes med det nordiske look. Virksomheden med 400 ansatte har travlt med at producere de ordrer der bliver bestilt, hovedsaligt fra norden. De fik nyt logo, en hjemmeside i nordisk stil og et matchende katalog der gav pote ... eller rettere bestillinger.

Design der er tilpasset kunderne - det dur.

Kan du også lide helhedsløsninger?


Man skal starte et sted – og det behøver ikke at gøres kompliceret. Men ved få styr på din visuelle markedsføring, booster du genkendeligheden og det styrker troværdigheden at dine kunder ser samme udtryk igen og igen.